Anjelica

I'm lucky enough to have a building with a media room. And in this media room, I also have a projector with a big screen. If you know me a little (even if you don't), you can guess that this didn't fell on deaf ears and that I have to try to do something with it.

And so I did, with Anjelica, this cute young actress in Toronto.
We wanted something pretty geometric, and after a couple of cold sweat (I couldn't make the projector work with my laptop. Pure moment of happiness.), we started playing with it.

Without any more information, here are the pictures.So no, it's not photoshop.

 Le français c'est beau  ! 

J'ai la chance de vivre dans un immeuble avec une salle de média. Et dans cette salle de média, j'ai aussi un énorme projecteur sur écran. Si vous connaissez un minimum (ou pas) vous pouvez deviner que ceci n'est pas tombé dans l'oreille d'un sourd et qu'il fallait que je bidouille quelque chose avec. 

C'est donc ce que j'ai fait, avec Anjelica , cette charmante jeune comédienne Canadienne (ça rime).
Nous voulions quelque chose de géométrique et après des sueurs froides (je n'arrivais pas à faire fonctionner le projo avec mon ordi. Pure moment de bonheur absolu.), nous avons commencé à jouer avec.

Sans plus attendre, voici quelques images. Et non, ce n'est pas photoshop.








0 comments:

Post a Comment

 

Popular Posts

Instagram

Mailing List

Let's Tweet!

Join me on Facebook!

Meet The Author